Messi po vuante në bankën rezervë (VIDEO)

Lionel Messi ishte ai që bëri dallimin e Barcelonës në ndeshjen ndaj PSG. Lojtari më i mirë në botë filloj këtë sfidë nga banka rezervë por se i mjaftuan 30 minuta lojë për të bërë diferencën.
Superylli argjentinas nuk dukej aspak mirë në bankën rezervë duke u parë në fytyrën e tij se po vuante që nuk mund të luante nga fillimi. Mediat spanjolle kanë kapur disa moment ku Messi mezi nuk priste shansin për të luajtur.
Edhe vetë Messi deklaroj pas ndeshjes se stoli po e mundonte atë.
“Në fund të pjesës së parë i thashë trajnerit të më inkuadroj në lojë sepse stoli po më vriste. Nuk jam mësuar dhe nuk dua ta shoh skuadrën time duke vuajtur. Mendoj se bëra punën time dhe se nuk është e rëndësishme nëse mua më dhemb këmba apo jo, ekipi u kualifikua” deklaroj Messi.

Funny Video Visit Here

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Leave a comment